Můj předposlední model který jsem si od ACME pořizoval, je právě ESO 363 074-6 v tehdejší grafickém schématu ČSD – modrá skříň a žlutý 60cm pru kolem celého obvodu. V roce 2023 to pak byl poslední model ČD verze v grafickém formátu ČEZ s blesky.

ACME se sice snažilo držet osvědčené kvality co do přesnosti vyhotovení modelu, nakonec někdy méně, je přeci více. Ve výsledku je celý model na detaily přesný, neodpovídá rozměrově své původní předloze. ROCO své modely 263 a 371/372 má přesně. ACME je proti měření a modelům ROCO nižší, užší a kratší.

O problému s chybějící podložkou mezi podvozkem a rámem modelu ani nemluvě. Výrobce pak tento nedostatek uznal, a podložku mezi podvozky a rám začínal dávat. Asi jsem měl štěstí, nebo jde čistě o velkou náhodu, kdy při provozu žádné defekty mnou zakoupené modely ACME jako 163, 362 a 363 nemají. Vlastním ještě 371.001 „Lucka“ a 005 „Pepin“. Všechny pořízené v roce 2021 a 2022. Koncem roku 2022 ještě do sbirky „přijel“ model 180 006-9 Deutsche Reichsbahn po přeznačení z 230. Naopak ROCO vyrobilo původní 230 DR.

Jediný problém který jsem zatím měl, byl totálně zdeformovaný kardan u modelu 163.100 kde podle času naměřeného programem RocRail, model po ujetí 2405 metrů dojezdil. Pokud jde o již zmíněný detail, ten je vskutku perfektní. ACME má model zpracovaný poměrně dobře, snad jedním mínusem jsou černá průhledová okna ze strojovny na krajní střešní části. Model, stejně jako všechny ostatní od tohoto výrobce, jsou osazeny dvojkolím RP25 dle NEM.

V zásadě moc úprav u tohoto modelu udělat nelze, co by ale realizovat nejspíš šlo, je osvětlení vnitřního prostoru strojovny skrz kulatá boční okna kde by bylo možné umístit imitaci strojního vybavení – podobně jako má např. Bastard 371/372 od Roco.